Succesul și insuccesul școlar – reflecție a randamentului elevilor
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
733 168
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-18 11:21
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373 (3243)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2122)
SM ISO690:2012
OPREA, Oana-Miruna. Succesul și insuccesul școlar – reflecție a randamentului elevilor. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 2, pp. 167-179. ISBN 978-9975-46-422-2. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice
Vol.18, Partea 2, 2019
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019

Succesul și insuccesul școlar – reflecție a randamentului elevilor

CZU: 373

Pag. 167-179

Oprea Oana-Miruna
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 3 iunie 2021


Rezumat

Throughout the course, students form, consolidate and develop multiple skills and abilities through the learning process. Educational goals and strategies established and then used by teachers and students can go in two directions. success or school failure. In order to overcome the critical moments that may arise in the learning process, it is necessary to take into account the concentration and the power to produce, the resistance to the effort the ambition, the will, the enthusiasm and the efficiency of each actor involved in the educational environment

Pe parcursul traseului școlar, în procesul de învățare, elevii își formează, consolidează și dezvoltă multiple abilități și capacități. Scopurile și strategiile educaționale stabilite și apoi utilizate de către profesori și elevi pot evolua în două direcții – succes sau eșec școlar. Pentru a depăși momentele critice care pot apărea în procesul de învățare, este necesar să se ia în considerare concentrarea și puterea de a lucra, rezistența la efort, ambiția, voința, entuziasmul și eficiența fiecărui actor implicat în mediul educațional.

Cuvinte-cheie
school success, school failure,

succes şcolar, insucces școlar