Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-18 11:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373 (3243) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2122) |
![]() OPREA, Oana-Miruna. Succesul și insuccesul școlar – reflecție a randamentului elevilor. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 2, pp. 167-179. ISBN 978-9975-46-422-2. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice Vol.18, Partea 2, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 373 | ||||||
Pag. 167-179 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Throughout the course, students form, consolidate and develop multiple skills and abilities through the learning process. Educational goals and strategies established and then used by teachers and students can go in two directions. success or school failure. In order to overcome the critical moments that may arise in the learning process, it is necessary to take into account the concentration and the power to produce, the resistance to the effort the ambition, the will, the enthusiasm and the efficiency of each actor involved in the educational environment |
||||||
Cuvinte-cheie school success, school failure, succes şcolar, insucces școlar |
||||||
|