Formarea comportamentului pozitiv la copiii de vârstă școlară mică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
513 65
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-07 15:10
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.9-057.87 (5)
Psihologie (3511)
SM ISO690:2012
GÂRŢU, Maria-Livia. Formarea comportamentului pozitiv la copiii de vârstă școlară mică. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 2, pp. 80-92. ISBN 978-9975-46-422-2. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice
Vol.18, Partea 2, 2019
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019

Formarea comportamentului pozitiv la copiii de vârstă școlară mică

CZU: 159.9-057.87

Pag. 80-92

Gârţu Maria-Livia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 3 iunie 2021


Rezumat

In order to form positive behavior in young school children, it is necessary to follow a training program for adults involved in the education of children: parents and teachers, for corresponding, specific and repetitive instructive actions regarding children. The teacher training program aimed at promoting positive behavior has the objective to create contexts in which primary school teachers learn how to educate their students. The parent training program is intended to develop family communication, conflict management, education of character, parenting styles and authority, the effect of the screen on brain development, family nutrition, education for privacy and family life. Both training programs involve a friendly, non-formal, experiential learning activity, the active learning method is the one that leads to the formation of positive behaviors.

Pentru a forma comportamentul pozitiv la elevii de vârstă școlară mică, este necesar un program de formare a adulților care se ocupă de educația copiilor – părinți și cadre didactice – pentru acțiuni educative congruente, specifice și repetitive cu privire la copii. Programul de formare a cadrelor didactice în sensul promovării comportamentului pozitiv are în vedere crearea unor contexte din care profesorii din ciclul primar să învețe cum să-și educe elevii. Programul de formare a părinților vizează comunicarea în familie, gestionarea conflictelor, educarea caracterului, stilurile parentale și autoritatea, efectul ecranelor asupra dezvoltării creierului, hrana familiei, educația pentru intimitate și pentru viața de familie. Ambele programe de formare implică o desfășurare prietenoasă, cu activități de tip nonformal, bazate pe învățarea experiențială; metoda de învățare activă este cea care conduce la formarea comportamentelor pozitive.

Cuvinte-cheie
positive behavior, teacher training, parenting.,

comportament pozitiv, formarea cadrelor didactice, formarea părinților (parenting).