Articolul precedent |
Articolul urmator |
395 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-06 21:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.7+37.015.3 (13) |
Psihologie (3511) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4061) |
SM ISO690:2012 МАКСИМЧУК, Виктория. Влияние детско - родительских отношений на формирование готовности ребёнка к обучению к школе. In: Tendințe moderne în psihologia practică, 8 decembrie 2017, Chișinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, pp. 66-72. ISBN 978-9975-46-370-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tendințe moderne în psihologia practică 2017 | ||||||
Conferința "Tendințe moderne în psihologia practică" Chișinău, Moldova, 8 decembrie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.7+37.015.3 | ||||||
Pag. 66-72 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article raises the problem of the influence of child-parent relations on a child's readiness for schooling. It should be noted that the problem of assessing the parents' readiness of the child to enter school and, in fact, the parent's readiness to change the child's social status has not been fully investigated. The problem of our research is the existence of a clear contradiction between the need to form an adequate assessment of the parents 'psychological readiness of their children for school and the parents' readiness to change the social status of the child. |
||||||
|