Articolul precedent |
Articolul urmator |
309 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-06 14:13 |
SM ISO690:2012 SLUTU, Rodica. Impactul sistemului informatic în marketingul intern al universităţilor. In: Inovații prin intermediul TIC în învățămăntul universitar și preuniversitar din Republica Moldova, 19 decembrie 2014, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Tipogr. "Centrografic", 2015, pp. 13-21. ISBN 978-9975-88-001-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Inovații prin intermediul TIC în învățămăntul universitar și preuniversitar din Republica Moldova 2015 | ||||||
Conferința "Inovații prin intermediul TIC în învățămîntul universitar și preuniversitar din Republica Moldova" Cahul, Moldova, 19 decembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 13-21 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Internal marketing represents a set of methods and techniques which, applied in an action plan, will allow the company to have permanent human capital able to increase the company's competitiveness in the market. Implementation of internal marketing in universities leads to increased requirements for personnel approach, training, motivation, promotion, employees use in order to obtain performance, etc. in a marketing optics. A significant role in the internal marketing of universities has informational system of marketing. |
||||||
|