Impactul sistemului informatic în marketingul intern al universităţilor
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
309 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-06 14:13
SM ISO690:2012
SLUTU, Rodica. Impactul sistemului informatic în marketingul intern al universităţilor. In: Inovații prin intermediul TIC în învățămăntul universitar și preuniversitar din Republica Moldova, 19 decembrie 2014, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Tipogr. "Centrografic", 2015, pp. 13-21. ISBN 978-9975-88-001-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Inovații prin intermediul TIC în învățămăntul universitar și preuniversitar din Republica Moldova 2015
Conferința "Inovații prin intermediul TIC în învățămîntul universitar și preuniversitar din Republica Moldova"
Cahul, Moldova, 19 decembrie 2014

Impactul sistemului informatic în marketingul intern al universităţilor


Pag. 13-21

Slutu Rodica
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 9 aprilie 2021


Rezumat

Internal marketing represents a set of methods and techniques which, applied in an action plan, will allow the company to have permanent human capital able to increase the company's competitiveness in the market. Implementation of internal marketing in universities leads to increased requirements for personnel approach, training, motivation, promotion, employees use in order to obtain performance, etc. in a marketing optics. A significant role in the internal marketing of universities has informational system of marketing.