Copiii cu epilensie și pregătirea lor pentru instruirea în școală
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
331 3
Ultima descărcare din IBN:
2022-05-11 13:43
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
616.853-053.2+376.37 (1)
Neurologie. Neuropatologie. Sistem nervos (985)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (655)
SM ISO690:2012
DANILIUC, Natalia, SAVIN, Elena. Copiii cu epilensie și pregătirea lor pentru instruirea în școală. In: Sănătatea, medicina și bioetica în societatea contemporană: Studii inter și pluridisciplinare, Ed. Ediția a 3-a, 6-7 noiembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: "Print-Caro" SRL, 2020, Ediția a 3-a, pp. 237-242. ISBN 978-9975-56-805-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Sănătatea, medicina și bioetica în societatea contemporană
Ediția a 3-a, 2020
Conferința "Sănătatea, medicina şi bioetica în societatea contemporană: studii inter şi pluridisciplinare"
Ediția a 3-a, Chişinău, Moldova, 6-7 noiembrie 2020

Copiii cu epilensie și pregătirea lor pentru instruirea în școală

Children with epilepsy and their preparation for school education

CZU: 616.853-053.2+376.37

Pag. 237-242

Daniliuc Natalia, Savin Elena
 
Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu“
 
 
Disponibil în IBN: 30 martie 2021


Rezumat

Epilepsy in children, as a brain disorder, generates epileptic seizures with neurobiological, psychological and social consequences. The disease in question also leaves its mark on the degree of psychological preparation of children for school education. The study performed was aimed at elucidating the development particularities of some aspects of intellectual maturity in children with and without epilepsy. The research sample consisted of 80 preschool children, among which 40 children with epilepsy and 40 children without epilepsy. In order to determine the level of development of verbal thinking, the level of development of voluntariness and the level of attention development of preschool children with and without epilepsy, the following psychodiagnostic methods were applied: “GV-Yrasek”, “Graphic Dictation”, “Little House”.