Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2022-05-11 13:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
616.853-053.2+376.37 (1) |
Neurologie. Neuropatologie. Sistem nervos (985) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (655) |
![]() DANILIUC, Natalia, SAVIN, Elena. Copiii cu epilensie și pregătirea lor pentru instruirea în școală. In: Sănătatea, medicina și bioetica în societatea contemporană: Studii inter și pluridisciplinare, Ed. Ediția a 3-a, 6-7 noiembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: "Print-Caro" SRL, 2020, Ediția a 3-a, pp. 237-242. ISBN 978-9975-56-805-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Sănătatea, medicina și bioetica în societatea contemporană Ediția a 3-a, 2020 |
||||||
Conferința "Sănătatea, medicina şi bioetica în societatea contemporană: studii inter şi pluridisciplinare" Ediția a 3-a, Chişinău, Moldova, 6-7 noiembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 616.853-053.2+376.37 | ||||||
Pag. 237-242 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Epilepsy in children, as a brain disorder, generates epileptic seizures with neurobiological, psychological and social consequences. The disease in question also leaves its mark on the degree of psychological preparation of children for school education. The study performed was aimed at elucidating the development particularities of some aspects of intellectual maturity in children with and without epilepsy. The research sample consisted of 80 preschool children, among which 40 children with epilepsy and 40 children without epilepsy. In order to determine the level of development of verbal thinking, the level of development of voluntariness and the level of attention development of preschool children with and without epilepsy, the following psychodiagnostic methods were applied: “GV-Yrasek”, “Graphic Dictation”, “Little House”. |
||||||
|