Articolul precedent |
Articolul urmator |
527 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-09 08:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.046:004+373.5.046.16 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4054) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4259) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2111) |
SM ISO690:2012 LUPAȘCO, Natalia. Repere didactice privind studierea inteligenței artificiale în sistemul preuniversitar din Moldova. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 5, pp. 140-146. ISBN 978-9975-76-324-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 5, 2021 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016.046:004+373.5.046.16 | ||||||
Pag. 140-146 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Școlile din întreaga lume sunt supuse unei presiuni crescânde din partea pieței muncii pentru a pregăti specialiștii în domeniu inteligenței artificiale pe de alta parte societate reformulează cerințe față de inteligența artificială. În acest articol se analizează ce este inteligența artificială, de ce trebuie studiată și eforturile de studiere în școlile din SUA vs Republica Moldova. |
||||||
|