Repere didactice privind studierea inteligenței artificiale în sistemul preuniversitar din Moldova
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
527 7
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-09 08:31
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016.046:004+373.5.046.16 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4054)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4259)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2111)
SM ISO690:2012
LUPAȘCO, Natalia. Repere didactice privind studierea inteligenței artificiale în sistemul preuniversitar din Moldova. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 5, pp. 140-146. ISBN 978-9975-76-324-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 5, 2021
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021

Repere didactice privind studierea inteligenței artificiale în sistemul preuniversitar din Moldova

CZU: 37.016.046:004+373.5.046.16

Pag. 140-146

Lupașco Natalia
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 12 martie 2021


Rezumat

Școlile din întreaga lume sunt supuse unei presiuni crescânde din partea pieței muncii pentru a pregăti specialiștii în domeniu inteligenței artificiale pe de alta parte societate reformulează cerințe față de inteligența artificială. În acest articol se analizează ce este inteligența artificială, de ce trebuie studiată și eforturile de studiere în școlile din SUA vs Republica Moldova.