Articolul precedent |
Articolul urmator |
579 75 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-07 23:49 |
SM ISO690:2012 TODOS, Irina. Strategii de îmbunătăţirea a calităţii produselor. In: Strategii şi politici de management în economia contemporană, Ed. 4, 27-28 martie 2015, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2015, Ediţia 4, pp. 113-116. ISBN 978-9975-75-722-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Strategii şi politici de management în economia contemporană Ediţia 4, 2015 |
||||||
Conferința "Strategii şi politici de management în economia contemporană" 4, Chişinău, Moldova, 27-28 martie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 113-116 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Currently, within the framework of commercial enterprises, the strategy has an important role in its competitive development. In the last fifty years, the concept of strategy came into everyday vocabulary of business managers, and strategic planning has become an integral part of the functioning of large firms. Strategies focusing on the quality of the product are considered competitive strategies, because the mission of the quality is to deal with competition. |
||||||
Cuvinte-cheie strategie, strategii axate pe calitatea produsului, strategia îmbunătăţirii calităţii pe cale intensivă, strategia îmbunătăţirii calităţii pe cale extensivă |
||||||
|