Strategii de îmbunătăţirea a calităţii produselor
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
579 75
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-07 23:49
SM ISO690:2012
TODOS, Irina. Strategii de îmbunătăţirea a calităţii produselor. In: Strategii şi politici de management în economia contemporană, Ed. 4, 27-28 martie 2015, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2015, Ediţia 4, pp. 113-116. ISBN 978-9975-75-722-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Strategii şi politici de management în economia contemporană
Ediţia 4, 2015
Conferința "Strategii şi politici de management în economia contemporană"
4, Chişinău, Moldova, 27-28 martie 2015

Strategii de îmbunătăţirea a calităţii produselor


Pag. 113-116

Todos Irina
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 11 martie 2021


Rezumat

Currently, within the framework of commercial enterprises, the strategy has an important role in its competitive development. In the last fifty years, the concept of strategy came into everyday vocabulary of business managers, and strategic planning has become an integral part of the functioning of large firms. Strategies focusing on the quality of the product are considered competitive strategies, because the mission of the quality is to deal with competition.

Cuvinte-cheie
strategie, strategii axate pe calitatea produsului, strategia îmbunătăţirii calităţii pe cale intensivă, strategia îmbunătăţirii calităţii pe cale extensivă