Teoria și metodologia generală a creativității
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
416 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-01 18:01
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
130.123.3+159.923 (1)
Filosofia spiritului. Metafizica vieții spirituale (178)
Psihologie (3511)
SM ISO690:2012
BOTEZATU, Liuba. Teoria și metodologia generală a creativității. In: Şcoala internaţională de metodologie în ştiinţele socioumane: Dezvoltarea personală și educația pentru societate: temeiuri epistemologice actuale, 19-20 noiembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Moldova, 2020, Ediția a 4-a, pp. 81-82. ISBN 978-9975-152-62-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Şcoala internaţională de metodologie în ştiinţele socioumane
Ediția a 4-a, 2020
Conferința "Şcoala internaţională de metodologie în ştiinţele socioumane"
Chişinău, Moldova, 19-20 noiembrie 2020

Teoria și metodologia generală a creativității

The general theory and methodology of creativity

CZU: 130.123.3+159.923

Pag. 81-82

Botezatu Liuba
 
Universitatea de Stat din Comrat
 
 
Disponibil în IBN: 22 ianuarie 2021


Rezumat

Din punct de vedere al viziunii vibraționist-interferenționiste insistăm pe o comunicare deschisă a autoarei (L.B.) cu figuri proeminente ale timpului istoric, ale timpului prezent, ale celui viitorologic în remarcă continuativă, dinspre autenticitate înspre universalitate și dinspre universalitate înspre autenticitate. Continuitatea fiind reprezentată prin plusarea la opt teorii ale creativității prea bine cunoscute (teoria psihanalitică a creativităţii, teoria gestaltistӑ a creativitӑții, teoria behavioristӑ a creativitӑții, teoria cognitivӑ a creativitӑții, teoria umanistă a creativităţii, teoria asociaționistă a creativităţii, teoria factorială a creativităţii, teoria culturalӑ (interpersonalӑ) a creativitӑții) a celor două – de ultimă oră: teoria specială a creativității și teoria generală a creativității în exersivitatea TMGS/Teoria și Metodologia Generală a Creativității.

From the point of view of the vibrationalist-interferenceist view, we insist on an open communication of the author (L.B.) with prominent figures of the historical time, of the present time, of the future in a continuous remark, from authenticity to universality and from universality to authenticity. Continuity is represented by the addition to eight well-known theories of creativity (psychoanalytic theory of creativity, gestaltist theory of creativity), behaviorist theory of creativity, cognitive theory of creativity, humanist theory of creativity, associative theory of creativity, factorial theory of creativity, the cultural (interpersonal) theory of creativity) of the last two hours: the special theory of creativity and the general theory of creativity in the practice of TMGS / Theory and General Methodology of Creativity.

Cuvinte-cheie
creativitate, TMSC-TMGC,

creativity, TMSCl-TMGC