Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
339 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-25 11:29 |
SM ISO690:2012 BABII, Vladimir. Principiul proactivităţii în educaţia muzical-artistică: abordare teoretico-praxiologică. In: Artă şi Educaţie Artistică , 2006, nr. 2-3, pp. 86-93. ISSN 1857-0445. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Artă şi Educaţie Artistică | ||||||
Numărul 2-3 / 2006 / ISSN 1857-0445 | ||||||
|
||||||
Pag. 86-93 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The principle of proactivity as the basis of education is examined in the article. The given phenomenon contributes to the changes of personality that take place due to some organizational rules supported by individual experiences. The author emphasises four variants of significant manifestation of pupil’s proactivity treated both on theoret-ical and praxiological analysis of musical and artistic activity of a pupil. |
||||||
|