Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-05 18:03 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
796.015:316.614-053.2 (1) |
Divertisment. Jocuri. Sport (1711) |
Psihologie socială (1001) |
![]() MĂRGĂRITESCU, Nicoleta. Activitățile de educație fizică și sport și impactul acestora asupra socializării copiilor de vârstă școlară mică. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.2, pp. 524-528. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 22, Vol.2, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 796.015:316.614-053.2 | ||||||
Pag. 524-528 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
In addition to the activities carried out in the family environment, the motor activities, whether organized - the lesson of physical education or from leisure time, have at the level of low school age, a strong playful character, aiming both at the development of motor skills and physical skills and especially psycho-social ones. It is the desire for membership and recognition that leads the child to always shape their communication system and the way they relate. |
||||||
Cuvinte-cheie physical education, development, socialization |
||||||
|