Retrospectivă asupra tipologiei competențelor sociale specifice copiilor de vârsta preșcolară
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
440 21
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-21 19:32
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2.035 (9)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2121)
SM ISO690:2012
CERGUȚĂ, Andreea-Maria. Retrospectivă asupra tipologiei competențelor sociale specifice copiilor de vârsta preșcolară. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.2, pp. 407-410. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.2, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Retrospectivă asupra tipologiei competențelor sociale specifice copiilor de vârsta preșcolară

CZU: 373.2.035

Pag. 407-410

Cerguță Andreea-Maria12
 
1 Școala Gimnazială ”George Bacovia” Bacău,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 2 ianuarie 2021


Rezumat

The aim of this study is to present the types of social skills specific to preschool age. In the first part of the paper are highlighted the characteristics of the social development of the preschooler, and in the second part, are analyzed the categories of social competences which are formed at this age.

Cuvinte-cheie
skills/competences, preschools, socialization