Articolul precedent |
Articolul urmator |
440 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-21 19:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.035 (9) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2121) |
SM ISO690:2012 CERGUȚĂ, Andreea-Maria. Retrospectivă asupra tipologiei competențelor sociale specifice copiilor de vârsta preșcolară. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.2, pp. 407-410. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 22, Vol.2, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2.035 | ||||||
Pag. 407-410 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The aim of this study is to present the types of social skills specific to preschool age. In the first part of the paper are highlighted the characteristics of the social development of the preschooler, and in the second part, are analyzed the categories of social competences which are formed at this age. |
||||||
Cuvinte-cheie skills/competences, preschools, socialization |
||||||
|