Abordarea integrată a procesului de învățare a limbii române ca limba maternă în instituțiile de educație timpurie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
392 15
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-31 17:52
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016.046:811.135.1 (11)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4065)
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1472)
SM ISO690:2012
MUTCOGLO, Galina. Abordarea integrată a procesului de învățare a limbii române ca limba maternă în instituțiile de educație timpurie. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.2, pp. 378-382. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.2, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Abordarea integrată a procesului de învățare a limbii române ca limba maternă în instituțiile de educație timpurie

CZU: 37.016.046:811.135.1

Pag. 378-382

Mutcoglo Galina
 
Universitatea de Stat din Comrat
 
 
Disponibil în IBN: 2 ianuarie 2021


Rezumat

The integrated learning of the mother tongue/foreign language (romanian language) in early education contributes to the positive awareness of the child as a person. The approach of integrated learning of the mother tongue / foreign language (romanian language) can be regarded as a methodology. Integrated learning represents a balance between language and content in learning activities. The essence of learning is not to focus on content or language, but to combine them harmoniously.

Cuvinte-cheie
Integrated learning, integrated teaching, language, integrated activity