Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-31 17:52 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.046:811.135.1 (11) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4065) |
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1472) |
![]() MUTCOGLO, Galina. Abordarea integrată a procesului de învățare a limbii române ca limba maternă în instituțiile de educație timpurie. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.2, pp. 378-382. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 22, Vol.2, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016.046:811.135.1 | ||||||
Pag. 378-382 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
The integrated learning of the mother tongue/foreign language (romanian language) in early education contributes to the positive awareness of the child as a person. The approach of integrated learning of the mother tongue / foreign language (romanian language) can be regarded as a methodology. Integrated learning represents a balance between language and content in learning activities. The essence of learning is not to focus on content or language, but to combine them harmoniously. |
||||||
Cuvinte-cheie Integrated learning, integrated teaching, language, integrated activity |
||||||
|