Particularitățile manifestării agresivității și violenței la elevii claselor primare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
495 35
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-10 19:40
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
316.624:373.3 (1)
Psihologie socială (1001)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2121)
SM ISO690:2012
BALAN, Corina. Particularitățile manifestării agresivității și violenței la elevii claselor primare. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.2, pp. 360-363. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.2, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Particularitățile manifestării agresivității și violenței la elevii claselor primare

CZU: 316.624:373.3

Pag. 360-363

Balan Corina
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 2 ianuarie 2021


Rezumat

The age of the primary schooling is one of the periods for an intense development, and the pressure of the social and cultural structures and the absorption of the child in the school institutions demand all his possibilities of accommodation. The differences between the kindergarten and the family requirements suppose and demand, at the same time, a great variety of behaviors and the contradictions between external requests and internal possibilities become more active. Basically, these contradictions become starting points for an explosive development of the behaviors, of the opposite social behaviors, of the acquirment of different activities, of the gain of abilities enrolled in the school program.

Cuvinte-cheie
aggression, school violence, primary schooling, manifestations