Specificul aplicării metodelor de educație în procesul autoeducației școlarului mic
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
369 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-30 15:19
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.041/042 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2126)
SM ISO690:2012
POPA, Natalia. Specificul aplicării metodelor de educație în procesul autoeducației școlarului mic. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.2, pp. 341-349. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.2, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Specificul aplicării metodelor de educație în procesul autoeducației școlarului mic

CZU: 373.3.041/042

Pag. 341-349

Popa Natalia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 2 ianuarie 2021


Rezumat

Self-education is a systematic, goal-oriented self-tuition consciousness personality and social behavior, which requires an effort of volition and tremendous commitment on the part of the subject of the educational act. The literature analysis, our observations and application of various methods education and self-education demonstrate the possibilities of achieving quality self-education and the need to make an intellectual, moral-volitional effort.

Cuvinte-cheie
self-education, methods of education / self-education, self-knowledge, self-analysis, self-creation