Articolul precedent |
Articolul urmator |
369 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-30 15:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.041/042 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2126) |
SM ISO690:2012 POPA, Natalia. Specificul aplicării metodelor de educație în procesul autoeducației școlarului mic. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.2, pp. 341-349. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 22, Vol.2, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.041/042 | ||||||
Pag. 341-349 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Self-education is a systematic, goal-oriented self-tuition consciousness personality and social behavior, which requires an effort of volition and tremendous commitment on the part of the subject of the educational act. The literature analysis, our observations and application of various methods education and self-education demonstrate the possibilities of achieving quality self-education and the need to make an intellectual, moral-volitional effort. |
||||||
Cuvinte-cheie self-education, methods of education / self-education, self-knowledge, self-analysis, self-creation |
||||||
|