Articolul precedent |
Articolul urmator |
545 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-11 12:29 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372:821.161.1 (1) |
Educație (14652) |
Literatură slavă (slavonă) de Est (Literatură rusă, Literatură ucraineană, Literatură bielorusă) (372) |
SM ISO690:2012 БОБРОВА, Юлиана. Способы и приёмы повышения уровня читательской грамотности. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.2, pp. 257-261. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-484-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane Vol.2, 2020 |
||||||
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane" Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 372:821.161.1 | ||||||
Pag. 257-261 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article examines the concept of ―reading literacy‖ as one of the most important components in assessing the functional literacy of a student. The skills and abilities that the student masters in the process of working with the text are listed. There are presented effective methods and techniques that contribute to increasing the level of reading literacy in order to educate and train a comprehensively developed literate person, capable of independent and real life situations upon completion of training. |
||||||
Cuvinte-cheie reading, text, reading literacy, Method, technique, competent person |
||||||
|