Дигитална грамотност в часове по българси език и литература в лицейските класове
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
319 11
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-27 12:16
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
821.163.2+811.163.2:004 (1)
Literatură slavă (slavonă) de Sud (Literatură bulgară, Literatură macedoneană, Literatură sârbă. Literatură croată, Literatură slovenă) (21)
Limbi slave (slavone) de Sud (Limba bulgară, Limba macedoneană, Limba sârbă și croată, Limba slovenă) (30)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4245)
SM ISO690:2012
SLAVOVA, Maia. Дигитална грамотност в часове по българси език и литература в лицейските класове. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.2, pp. 95-107. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-484-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane
Vol.2, 2020
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane"
Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020

Дигитална грамотност в часове по българси език и литература в лицейските класове

CZU: 821.163.2+811.163.2:004

Pag. 95-107

Славова Майя
 
Комратский теоретический лицей имени Г. А. Гайдаржи
 
 
Disponibil în IBN: 28 decembrie 2020


Rezumat

Тhe article reveals the essence of digital literacy, conditions, standards, factors and tools for the formation of digital literacy in schools aimed at improving the quality of Bulgarian language and literature lessons in lyceum classes. The author's pedagogical practice and the use of digital tools in the formation of digital literacy in the context of Bulgarian literature are presented.

Cuvinte-cheie
digital literacy digital competence internet literacy information literacy digital technologies educational product