Creativitatea etică: modelizare în profesionalizarea cadrelor didactice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
607 39
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-24 13:08
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.13:174 (2)
Educație (14669)
Filosofie morală. Etică. Filosofie practică (404)
SM ISO690:2012
PANIŞ, Aliona, MIHAILOV, Veronica. Creativitatea etică: modelizare în profesionalizarea cadrelor didactice. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.2, pp. 505-511. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-484-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane
Vol.2, 2020
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane"
Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020

Creativitatea etică: modelizare în profesionalizarea cadrelor didactice

CZU: 371.13:174

Pag. 505-511

Paniş Aliona1, Mihailov Veronica2
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Teze de doctorat:
 
Disponibil în IBN: 28 decembrie 2020


Rezumat

This article highlights the pedagogical model of ethical creativity in the professional development of teachers. Here is addressed the ethical creativity, a type of behavior less present in the description of various classifications and definitions regarding the phenomenon of creativity, which, in the teaching process, should become an imperative and a priority for each teacher who needs to be open to changes, it must become a cultural model capable of correctly interpreting and transmitting information, determining, among educated people, creative behaviors valid for the current and future society.

Cuvinte-cheie
creativity, ethics, ethical creativity, professionalization of teachers