Soluţii metodico-practice de creştere a eficienţei lecţiei de educaţie fizică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
637 49
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-27 16:53
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:796 (27)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4041)
Divertisment. Jocuri. Sport (1703)
SM ISO690:2012
GHENTA, Andreea Lavinia. Soluţii metodico-practice de creştere a eficienţei lecţiei de educaţie fizică. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.2, pp. 270-277. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-484-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane
Vol.2, 2020
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane"
Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020

Soluţii metodico-practice de creştere a eficienţei lecţiei de educaţie fizică

CZU: 37.016:796

Pag. 270-277

Ghenta Andreea Lavinia
 
Scoala Gimnazială Nr. 2 Piatra - Neamț
 
 
Disponibil în IBN: 28 decembrie 2020


Rezumat

Increasing the efficiency of the physical education lesson is the problem that worries the specialists in our field and not only, because in the conditions of decreasing physical exercises at the level of adolescents and young people. The education lesson remains the main ,,source‖ of practicing regulary and systematically different forms of exercise, and organized movement is cheapest ,,medicine‖ in combating the effects of new technologies and irrational nutrition. The information underlying these methodological-practical solutions must be known and deepened by all physical education teachers. New ones should be sought in accordance with the dynamics of the field, with the needs of pupils and material possibilities of the scool.

Cuvinte-cheie
lesson, physical education, efficiency, Solutions