Rolul curriculumului în formarea competențelor de specialitate în învățământul tehnic
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
435 18
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-23 08:35
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.6 (223)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097)
SM ISO690:2012
MARCOCI DIMA, Andreea. Rolul curriculumului în formarea competențelor de specialitate în învățământul tehnic. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.2, pp. 237-242. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-484-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane
Vol.2, 2020
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane"
Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020

Rolul curriculumului în formarea competențelor de specialitate în învățământul tehnic

CZU: 373.6

Pag. 237-242

Marcoci Dima Andreea
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 28 decembrie 2020


Rezumat

In this article we presented the link between curriculum and competence in the instructional-educational process. In the first part of the paper, the concept of the curriculum is defined in the specialised literature. Part two highlights the concept of competence at national and European level, as well as the relationship between it and the curriculum. The last part presents the link between the curriculum, learning outcomes, skills, evaluation and the integration into the labour market of graduates of technical education.

Cuvinte-cheie
student, competence, curriculum, training