Metode interactive folosite în predarea părților de vorbire în clasele primare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
636 61
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-08 09:11
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:811.131.1:373.3 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4041)
Limbi italo-romanice (Limba italiană) (11)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2100)
SM ISO690:2012
POPA, Florentina. Metode interactive folosite în predarea părților de vorbire în clasele primare. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.2, pp. 198-202. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-484-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane
Vol.2, 2020
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane"
Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020

Metode interactive folosite în predarea părților de vorbire în clasele primare

CZU: 37.016:811.131.1:373.3

Pag. 198-202

Popa Florentina
 
Şcoala Gimnazială “Pr. Gheorghe Săndulescu”, Dragomireşti, Judeţul Neamţ
 
 
Disponibil în IBN: 27 decembrie 2020


Rezumat

Promoting modern (interactive) training methods that have the capacity to stimulate the active and full, physical and mental, individual and collective participation of students in the learning process has preoccupied the researchers. Students must be taught to think critically, creatively, constructively and effectively. This article presents methods with creative features and methods with activating festures through the use of which students develop critical thinking, which enhance the functionality of the mind, stimulate its capacity for exploration and discovery, analysis and synthesis, reasoning and evaluation: brainstorming, cluster technique, mosaic method, cube, quintet, tthe technique I know / want to know / I learned, the pyramid method, the corner method etc.

Cuvinte-cheie
Method, learning, student, noun