Aspecte metodologice privind procesul de receptare a operelor literare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
517 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-13 11:39
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:82.09 (4)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4040)
Critică literară. Studii literare (217)
SM ISO690:2012
GEORGESCU, Patricia-Maria. Aspecte metodologice privind procesul de receptare a operelor literare. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.2, pp. 167-173. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-484-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane
Vol.2, 2020
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane"
Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020

Aspecte metodologice privind procesul de receptare a operelor literare

CZU: 37.016:82.09

Pag. 167-173

Georgescu Patricia-Maria12
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Palatul Copiilor Râmnicu Vâlcea
 
 
Disponibil în IBN: 27 decembrie 2020


Rezumat

The curriculum for Romanian language and literature requires a new attitude to the student that is going to be treated as a subject of his own communicative-linguistic and literary-artistic growth and to the subjects taught (language systems and phenomena, writings and literary phenomena), which must be interpreted not only as immanent values, but also as values that are produced through the learning, communicative and literary activity of students. The fact that the literary writing is not that simple, ordinary, the sender-receiver type, but an event, it imposes new perspectives to the school, regarding the reception of the literature by the students [5].

Cuvinte-cheie
artistic values, literary creation, comprehension