Articolul precedent |
Articolul urmator |
592 82 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-27 10:52 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3 (758) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4041) |
SM ISO690:2012 BUDU, Victoria. Motivația – componentă de bază a învățării. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.2, pp. 108-112. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-484-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane Vol.2, 2020 |
||||||
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane" Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3 | ||||||
Pag. 108-112 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
To learn and succeed, you need more than skills - you also need to be motivated! The specialists affirm it, and the majority of the school speakers recognize it from the start. In the eyes of many, however, academic motivation remains difficult to define and locate among the other components of teaching and learning. |
||||||
Cuvinte-cheie motivation, motive, learning, performance |
||||||
|