Modalități de optimizare a creativității elevului de vârstă școlară mică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
510 19
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-07 21:49
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.036:373.3 (1)
Educație (14652)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097)
SM ISO690:2012
SĂNDULACHE, Daniela-Maria. Modalități de optimizare a creativității elevului de vârstă școlară mică. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.2, pp. 77-82. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-484-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane
Vol.2, 2020
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane"
Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020

Modalități de optimizare a creativității elevului de vârstă școlară mică

CZU: 37.036:373.3

Pag. 77-82

Săndulache Daniela-Maria
 
Școala Gimnazială "Mihai Drăgan", Bacău
 
 
Disponibil în IBN: 27 decembrie 2020


Rezumat

Through this paper we analyzed some aspects of development pupils' creativity with the help of appropriate methods and techniques, because only by creative learning, pupils become creative. Thus, we set out to administer some identification test of pupils' creativity; to apply systematically creative methods and techniques at Romanian language and literature lessons, during a learning unit, on a sample of 7 pupils from 4th grade, noticing the improvements in the development of oral and written expression, in activation and nuance of vocabulary.

Cuvinte-cheie
creativity, methods to stimulate creativity