Articolul precedent |
Articolul urmator |
554 51 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-20 21:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.032 (9) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2100) |
SM ISO690:2012 SARANCIUC-GORDEA, Liliana. Valorificarea tipurilor de interacțiuni educaționale la disciplina “dezvoltare personală” în clasele primare. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.2, pp. 25-31. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-484-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane Vol.2, 2020 |
||||||
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane" Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.032 | ||||||
Pag. 25-31 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article elucidates some theoretical, methodological and applied aspects in order to capitalize on the educational interactions in the discipline ‖Personal development‖ in primary classes with the impact of training life skills in students. |
||||||
Cuvinte-cheie forms of training organization, activity: frontal, individual, group (pairs, groups), interpersonal relationships in the class of students, life skills |
||||||
|