Valorificarea tipurilor de interacțiuni educaționale la disciplina “dezvoltare personală” în clasele primare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
554 51
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-20 21:11
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.032 (9)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2100)
SM ISO690:2012
SARANCIUC-GORDEA, Liliana. Valorificarea tipurilor de interacțiuni educaționale la disciplina “dezvoltare personală” în clasele primare. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.2, pp. 25-31. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-484-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane
Vol.2, 2020
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane"
Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020

Valorificarea tipurilor de interacțiuni educaționale la disciplina “dezvoltare personală” în clasele primare

CZU: 373.3.032

Pag. 25-31

Saranciuc-Gordea Liliana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 24 decembrie 2020


Rezumat

This article elucidates some theoretical, methodological and applied aspects in order to capitalize on the educational interactions in the discipline ‖Personal development‖ in primary classes with the impact of training life skills in students.

Cuvinte-cheie
forms of training organization, activity: frontal, individual, group (pairs, groups), interpersonal relationships in the class of students, life skills