Aspecte teoretice și practici de valorificare a educației steam la nivelul primar de învățământ
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
406 29
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-18 16:57
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015:373.3 (3)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4065)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2124)
SM ISO690:2012
DUBINEANSCHI, Tatiana. Aspecte teoretice și practici de valorificare a educației steam la nivelul primar de învățământ. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.2, pp. 315-319. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.2, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Aspecte teoretice și practici de valorificare a educației steam la nivelul primar de învățământ

CZU: 37.015:373.3

Pag. 315-319

Dubineanschi Tatiana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 23 decembrie 2020


Rezumat

In this article are highlighted the following ideas from the international educational experience with reference to the need and practice of implementing. Is also presented, at the level of educational policy documents, the framework of implementation of STEAM education at the primary in the Republic of Moldova.

Cuvinte-cheie
STEAM education, interdisciplinarity, Transdisciplinary, educational experience