Articolul precedent |
Articolul urmator |
446 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-07-03 21:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013:373.017 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4064) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2121) |
SM ISO690:2012 NEACȘU, Elena-Lucreția. Paradigma de studiu a validității autorității pedagogice în dezvoltarea personală a elevilor. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.2, pp. 283-287. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 22, Vol.2, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013:373.017 | ||||||
Pag. 283-287 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The paradigmatic representation of the concept of pedagogical authority is validated in the present study through the set of theories which explains the starting point in the operationalization of the concept, in conjunction with the establishment of correlations regarding the personal development of students, capitalizing on various areas of human knowledge: the theory of self-efficacy (Albert Bandura); the theory of obedience to authority (Stanley Milgram); behavioral and conditioning theory- beyond freedom and dignity (B. F. Skinner). |
||||||
Cuvinte-cheie pedagogical authority, personal development |
||||||
|