Articolul precedent |
Articolul urmator |
534 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-21 13:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
374.7 (109) |
Instrucție și educație în afara școlii. Continuarea educației. Educație permanentă (222) |
SM ISO690:2012 ŢAP, Elena. Beneficii și obstacole în realizarea învățării pe tot parcursul vieții. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.2, pp. 97-100. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 22, Vol.2, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 374.7 | ||||||
Pag. 97-100 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lifelong learning is no longer just one aspect of education and training, it must become the guiding principle for active participation throughout the context of learning, and as a next step it is necessary to implement this vision in the Republic of Moldova. Everyone must have equal opportunities to adapt to the demands of socio-economic change and to take an active part in shaping Europe's future. |
||||||
Cuvinte-cheie Continuous training, skills, opportunities, Quality, efficiency, lifelong learning |
||||||
|