Mediul de învățare în afara clasei - factor de dezvoltare cognitivă la preșcolari
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
575 38
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-08 13:31
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2.02:159.922.7 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2121)
Psihologie (3511)
SM ISO690:2012
IFTIMIA, Brândușa-Lenuța, GÎNJU, Stela. Mediul de învățare în afara clasei - factor de dezvoltare cognitivă la preșcolari. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.2, pp. 92-96. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.2, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Mediul de învățare în afara clasei - factor de dezvoltare cognitivă la preșcolari

CZU: 373.2.02:159.922.7

Pag. 92-96

Iftimia Brândușa-Lenuța1, Gînju Stela2
 
1 Școala Gimnazială „Daniela Cuciuc” Piatra Neamț,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 23 decembrie 2020


Rezumat

The learning environment outside the classroom is a mean by which the cognitive development of preschoolers is achieved. It is not an alternative to learning in kindergarten but a thoroughgoing, a personalization of the learning process. The environment of the kindergarten must encourage observation, exploration, playing, practical activities. Through psychic processes (thinking, memory, language, attention) cognition is built, an essential element in world understanding and adapting to the environment.

Cuvinte-cheie
learning environment, cognitive development, comprehension, language, memory, attention