Профилактика буллинга как условие создания психологически безопасной образовательной среды школы
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
513 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-22 12:56
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.9.072:37.06 (1)
Psihologie (3511)
Probleme sociale în educație. Contacte și relații interumane (120)
SM ISO690:2012
АДЭСКЭЛИЦЭ, Виорика. Профилактика буллинга как условие создания психологически безопасной образовательной среды школы. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.1, pp. 31-36. ISBN 978-9975-46-450-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.1, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Профилактика буллинга как условие создания психологически безопасной образовательной среды школы

CZU: 159.9.072:37.06

Pag. 31-36

Адэскэлицэ Виорика
 
Кишиневский Государственный Педагогический Университет им. Иона Крянгэ
 
 
Disponibil în IBN: 21 decembrie 2020


Rezumat

Articolul „Prevenirea bullying-ului ca o condiție pentru crearea unui mediu educațional psihologic sigur al școlii” prezintă rezultatele experimentului de constatare și formare, indicând necesitatea intervenției psihologice pentru dezvoltarea competențelor psihosociale ale preadolescenților, ceea ce în final va preveni repetarea cazurilor de violență între colegi (bullying/ tachinare).

Cuvinte-cheie
bullying, mediu educațional, intervenție psihologică, competențe psihosociale, preadolescenți