Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-12 10:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.37:616.89-008.434.3 (3) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (655) |
Psihiatrie. Psihiatrie patologică. Psihopathologie. Frenopatii. Psihoze. Anomalii mintale. Stări morbide mintale. Tulburări de comportament şi emoţionale (292) |
![]() OLĂRESCU, Valentina, COBZARU, Irina. Evoluție, incidență și abordări ale disartriei. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.1, pp. 155-160. ISBN 978-9975-46-450-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 22, Vol.1, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.37:616.89-008.434.3 | ||||||
Pag. 155-160 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
The article is dedicated to neurological language disorder, called dysarthria, commonly encountered in preschoolers and adults who have brain squeals. The paper reveals the history of the evolution of studies on dysarthria, conceptual clarifications, and scientific approaches on dysarthria. |
||||||
Cuvinte-cheie dysarthria, symptom, neuromuscular control, muscular dystonia |
||||||
|