Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
416 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-12 07:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
165.62 (9) |
Logică. Epistemologie. Teoria cunoașterii. Metodologie (158) |
SM ISO690:2012 PERCIUN, Andrei. Stratificarea obiectului experienței vizuale în contextul digitalizării comunicării umane. In: Revista de Filosofie, Sociologie şi Ştiinţe Politice, 2020, nr. 2(183), pp. 178-187. ISSN 1957-2294. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista de Filosofie, Sociologie şi Ştiinţe Politice | ||||||
Numărul 2(183) / 2020 / ISSN 1957-2294 | ||||||
|
||||||
CZU: 165.62 | ||||||
Pag. 178-187 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Instaurarea unei noi ordini sociale vine ca o reacție firească la răspândirea vertiginoasă a noului tip de Coronavirus. Această nouă ordine socială pornește de la operarea unor restricții ce țin de modul în care membrii societăților actuale interacționează unii cu alții. În câmpul acestor schimbări, unele concepte, precum ar fifi ideea interacțiunii sociale cu o componentă fizică diminuată, ideea realității în cadrul comunicării virtuale sau ideea dreptății și priorității bunăstării sociale, care, anterior pandemiei, în mare parte, erau privite prin prisma altor condiții decât cele impuse de pandemie. Regândirea și explicitarea șirului de probleme generate odată cu instaurarea unei noi ordini, dar și a structurilor coabitării sociale în timpul pandemiei, reprezintă o necesitate esențială – întreținerea unei vieți sociale favorabile. |
||||||
Cuvinte-cheie fenomenologie, comunicare, fotografie, tehnică, natură, cultură, funcție de semnificare, cotidianitate, subiectivitate, intersubiectivitate, phenomenology, communication, photography, technique, nature, culture, function of meaning, everydayness, subjectivity, intersubjectivity |
||||||
|