Valorificarea potențialului TIC în formarea competențelor istorice la adolescenți
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
499 13
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-18 22:21
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:94:004 (1)
Probleme generale de didactică și metodică (1235)
Istoria generală (531)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4264)
SM ISO690:2012
COJOCARU, Grigore, OVCERENCO, Nadejda. Valorificarea potențialului TIC în formarea competențelor istorice la adolescenți. In: Materialele conferinţei ştiinţifice a studenţilor, 13-14 mai 2020, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, Ediția 69, pp. 63-67. ISBN 978-9975-76-309-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele conferinţei ştiinţifice a studenţilor
Ediția 69, 2020
Conferința "Conferinţa ştiinţifică a studenţilor"
Chişinău, Moldova, 13-14 mai 2020

Valorificarea potențialului TIC în formarea competențelor istorice la adolescenți

CZU: 37.02:94:004

Pag. 63-67

Cojocaru Grigore, Ovcerenco Nadejda
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 13 noiembrie 2020


Rezumat

Formarea competențelor specifice la istorie prin utilizarea TIC contribuie la învățarea activă a istoriei, crește eficacitatea procesului de predare – învățare, permite prezentarea lecțiilor de istorie într-un format multimedia atrăgător, facilitează achiziția de cunoștințe, ancorarea și orientarea elevilor în timp şi spațiu şi exprimarea ideilor în diferite moduri.

The formation of specific skills in history through the use of ICT contributes to the active learning of history, increases the effectiveness of the teaching-learning process, allows the presentation of history lessons in an attractive multimedia format, facilitates knowledge acquisition, anchoring and orienting students in time and space and expression of ideas in different ways.

Cuvinte-cheie
tehnologii informaționale și comunicaționale, competențe istorice, adolescenţi,

information and communication technologies, historical skills, adolescents