Articolul precedent |
Articolul urmator |
499 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 22:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:94:004 (1) |
Probleme generale de didactică și metodică (1235) |
Istoria generală (531) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4264) |
SM ISO690:2012 COJOCARU, Grigore, OVCERENCO, Nadejda. Valorificarea potențialului TIC în formarea competențelor istorice la adolescenți. In: Materialele conferinţei ştiinţifice a studenţilor, 13-14 mai 2020, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, Ediția 69, pp. 63-67. ISBN 978-9975-76-309-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele conferinţei ştiinţifice a studenţilor Ediția 69, 2020 |
||||||
Conferința "Conferinţa ştiinţifică a studenţilor" Chişinău, Moldova, 13-14 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:94:004 | ||||||
Pag. 63-67 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Formarea competențelor specifice la istorie prin utilizarea TIC contribuie la învățarea activă a istoriei, crește eficacitatea procesului de predare – învățare, permite prezentarea lecțiilor de istorie într-un format multimedia atrăgător, facilitează achiziția de cunoștințe, ancorarea și orientarea elevilor în timp şi spațiu şi exprimarea ideilor în diferite moduri. |
||||||
Cuvinte-cheie tehnologii informaționale și comunicaționale, competențe istorice, adolescenţi, information and communication technologies, historical skills, adolescents |
||||||
|