Articolul precedent |
Articolul urmator |
467 28 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-11 11:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:54 (39) |
Probleme generale de didactică și metodică (1235) |
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2035) |
SM ISO690:2012 CAZACIOC, Nadejda. Impactul instruirii reciproce asupra dezvoltării competențelor la chimie în ciclul preuniversitar. In: Materialele conferinţei ştiinţifice a studenţilor, 13-14 mai 2020, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, Ediția 69, pp. 53-58. ISBN 978-9975-76-309-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele conferinţei ştiinţifice a studenţilor Ediția 69, 2020 |
||||||
Conferința "Conferinţa ştiinţifică a studenţilor" Chişinău, Moldova, 13-14 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:54 | ||||||
Pag. 53-58 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Aplicarea metodelor de instruire reciprocă asigură o mai buna asimilare a cunoștințelor având în vedere că în centrul acțiunii este copilul, el este acela care mânuiește cu informațiile fiind doar ghidat de profesor prin metoda propusă în acest mod se urmăreşte dezvoltarea competențelor prin cunoștințe, capacități, aptitudini. |
||||||
Cuvinte-cheie chimie, instruire reciprocă, competențe, rezultate şcolare la chimie, Chemistry, mutual training, skills, school results in chemistry |
||||||
|