Impactul instruirii reciproce asupra dezvoltării competențelor la chimie în ciclul preuniversitar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
467 28
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-11 11:36
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:54 (39)
Probleme generale de didactică și metodică (1235)
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2035)
SM ISO690:2012
CAZACIOC, Nadejda. Impactul instruirii reciproce asupra dezvoltării competențelor la chimie în ciclul preuniversitar. In: Materialele conferinţei ştiinţifice a studenţilor, 13-14 mai 2020, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, Ediția 69, pp. 53-58. ISBN 978-9975-76-309-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele conferinţei ştiinţifice a studenţilor
Ediția 69, 2020
Conferința "Conferinţa ştiinţifică a studenţilor"
Chişinău, Moldova, 13-14 mai 2020

Impactul instruirii reciproce asupra dezvoltării competențelor la chimie în ciclul preuniversitar

CZU: 37.02:54

Pag. 53-58

Cazacioc Nadejda12
 
1 Liceul Teoretic „Ştefan cel Mare”, s.Taraclia, r-nul Căuşeni,
2 Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 13 noiembrie 2020


Rezumat

Aplicarea metodelor de instruire reciprocă asigură o mai buna asimilare a cunoștințelor având în vedere că în centrul acțiunii este copilul, el este acela care mânuiește cu informațiile fiind doar ghidat de profesor prin metoda propusă în acest mod se urmăreşte dezvoltarea competențelor prin cunoștințe, capacități, aptitudini.

The application of mutual training methods ensures a better assimilation of knowledge considering that the child is at the center of the action, he is the one who handles the information being only guided by the teacher through the method proposed in this way aims to develop skills through knowledge, skills, abilities.

Cuvinte-cheie
chimie, instruire reciprocă, competențe, rezultate şcolare la chimie,

Chemistry, mutual training, skills, school results in chemistry