Orientări valorice ale managerilor grupei de copii și părinților versus manifestări comportamentale ale preșcolarilor
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
467 27
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-13 21:53
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2.015.3 (25)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2121)
SM ISO690:2012
ANTOCI, Diana, BURLADEAN, Elena. Orientări valorice ale managerilor grupei de copii și părinților versus manifestări comportamentale ale preșcolarilor. In: Materialele conferinţei ştiinţifice a studenţilor, 13-14 mai 2020, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, Ediția 69, pp. 5-12. ISBN 978-9975-76-309-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele conferinţei ştiinţifice a studenţilor
Ediția 69, 2020
Conferința "Conferinţa ştiinţifică a studenţilor"
Chişinău, Moldova, 13-14 mai 2020

Orientări valorice ale managerilor grupei de copii și părinților versus manifestări comportamentale ale preșcolarilor

CZU: 373.2.015.3

Pag. 5-12

Antoci Diana, Burladean Elena
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 13 noiembrie 2020


Rezumat

Cercetarea teoretico-experimentală scoate în evidență importanța orientărilor valorice ale managerilor grupei de copii și părinților în manifestările comportamentale ale preșcolarilor. Conținutul reflectă informații de ultimă actualitate ce țin de specificul orientărilor valorice, cum ar fi instrumentale și terminale ale cadrelor didactice și părinților, particularitățile manifestărilor comportamentale ale preșcolarilor, raportul dintre variabilele studiate. Rezultatele obținute pot constitui baza pentru consolidarea parteneriatului grădinița-familie, elaborarea recomandărilor pentru specialiștii din instituțiile de învățământ preșcolar și părinții.

Theoretical-experimental research highlights the importance of value orientations of the managers of children group, parents and behavioral manifestations of preschoolers. The content reflects latest information related to the specifics of value orientations, such as instruments and terminals of teachers and parents, the particularities of behavioral manifestations of preschoolers, and relationship between the variables studied. The obtained results can be the basis for consolidating the kindergarten-family partnership, and elaboration of recommendations for the specialists from the preschool educational institutions and parents.

Cuvinte-cheie
valori instrumentale/terminale, orientări de valoare, managerii grupei de copii, părinţi, preşcolari,

instrumental value, terminal value, value orientations, managers of children group, parents, preschoolers