Articolul precedent |
Articolul urmator |
388 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-14 12:49 |
SM ISO690:2012 NICOLAI, Cătălina, SAHARNEAN, Liliana. Importața segmentării pentru cucerirea piețelor de desfacere. In: Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători , Ed. 18, 19-20 iunie 2020, Chişinău. Chişinău Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2020, Ediţia 18, pp. 138-141. ISBN 978-9975-75-975-5.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători Ediţia 18, 2020 |
||||||
Simpozionul "Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători" 18, Chişinău, Moldova, 19-20 iunie 2020 | ||||||
|
||||||
JEL: M3, L21 | ||||||
Pag. 138-141 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
To achieve the goals of marketing, the company should combine the various potential strategic alternatives, special following balanced orentation, that it imposes a certain code of action within successive or simultaneous concentrations that maintain a dynamic balance of the ways of approaching and treating the clients, competitors, intermediar ies and the public in the context of constant developement orientation |
||||||
Cuvinte-cheie market segmentation, consumer |
||||||
|