Antiglobal movement in branding (Mișcare antiglobalistă în brănding)
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
587 3
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-28 00:18
SM ISO690:2012
CEALA, Arina, ZGHEREA, Georgetta. Antiglobal movement in branding (Mișcare antiglobalistă în brănding). In: Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători , Ed. 18, 19-20 iunie 2020, Chişinău. Chişinău Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2020, Ediţia 18, pp. 107-109. ISBN 978-9975-75-975-5..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători
Ediţia 18, 2020
Simpozionul "Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători"
18, Chişinău, Moldova, 19-20 iunie 2020

Antiglobal movement in branding (Mișcare antiglobalistă în brănding)

JEL: M3 Marketing and Advertising • M370 Advertising • Brand

Pag. 107-109

Ceala Arina, Zgherea Georgetta
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 3 august 2020


Rezumat

The largest brands and corporations are one aspect of the struggle of antiglobalists. Brands and their creators are accused of manipulating desires, adversely affecting children, destroying nature, using financial and political levers to organize control, level cultural differences and exploit the poorest part of the world’s population to create things that everyone wants to have

Cuvinte-cheie
Antiglobal movement, brand, image, transnational corporations, Ecology, Small and medium businesses.