Oportunitatea utilizării noilor tehnologii în procesul instructiv – educativ
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1135 62
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-25 11:24
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
004:373 (9)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2014)
SM ISO690:2012
ŞTEFAN, Elena Gabriela. Oportunitatea utilizării noilor tehnologii în procesul instructiv – educativ. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2019, nr. 3(17), pp. 167-175. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v17i3.167-175
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 3(17) / 2019 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Oportunitatea utilizării noilor tehnologii în procesul instructiv – educativ

Opportunity to use the new technologies in the instructive - educational process

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v17i3.167-175
CZU: 004:373

Pag. 167-175

Ştefan Elena Gabriela
 
Școala gimnazială „Vasile Șeicaru”, Oancea
 
 
Disponibil în IBN: 26 octombrie 2019


Rezumat

Pe fondul schimbărilor majore in domeniul tehnologic din ultimii ani si a progresului extraordinar in domeniul comunicațiilor, utilizarea accentuată a tehnologiilor moderne si implicit a elearningului în activitatea didactică ar putea deveni una dintre realizările importante ale secolului nostru. Utilizarea tehnologiilor informaționale moderne atribuie noi dimensiuni procesului de predare învățareevaluare. În mai multe ţări, și în România sunt elaborate strategii şi programe naţionale vizând implementarea TIC în procesul de învățământ la toate nivelurile, inclusiv a impunerii manualelor digitale si resurselor informatice ca principale resurse materiale la clasă. Integrarea cu succes a TIC în activitatea didactică face parte din evoluţia naturală a învăţării şi este o oportunitate de a integra ultimele descoperiri tehnologice cu interacţiunea şi implicarea oferite de modul tradițional de cunoaștere.

Against the background of major technological changes in recent years and tremendous progress in communications, the increased use of modern and e-learning technologies in teaching could become one of the important achievements of our century. The use of modern information technologies assigns new dimensions to the learning-evaluation teaching process. In several countries, and in Romania, national strategies and programs are being developed to implement ICT in education at all levels, including the imposition of digital textbooks and computer resources as the main material resources in the classroom. Successful integration of ICT into teaching is part of the natural evolution of learning and is an opportunity to integrate the latest technological breakthroughs with the interaction and involvement of the traditional way of learning.

Cuvinte-cheie
tehnologie, modern, calculator, competențe, predare, evaluare, învăţare,

technology, modern, computer, skills, teaching, evaluation, learning