Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
849 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-08 12:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378 (2652) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2562) |
SM ISO690:2012 ŞTEFAN, Mihaela Aurelia. Percepţia studenţilor privind profesia didactică şi rolul acesteia în reuşita academică. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2019, nr. 3(17), pp. 114-123. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v17i3.114-123 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 3(17) / 2019 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v17i3.114-123 | ||||||
CZU: 378 | ||||||
Pag. 114-123 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Activitatea didactică centrată pe formarea studenţilor-viitori profesori vizează cel puțin două dimensiuni corelate: a) una teoretică; b) alta pragmatic-instrumentală . Conduita studentului este influenţată în mare măsură de imaginea pe care o are despre misiunea didactică şi rolurile pe care un profesor trebuie să le exercite. Aceasta este premisa de la care plecăm, în cadrul prezentului studiu și constituie reperul teoretico-metodologic fundamental al intervenției noastre experimentale. Datele colectate şi analizate au dus toate către următoarea constatare: percepţia studenţilor privind profesia didactică influențează într-o măsură semnificativă atitudinea și rezultatele/notele obținute la disciplinele psihopedagogice. |
||||||
Cuvinte-cheie formarea iniţială, competenţa psihopedagogică, concepție, atitudine, reușita academică, initial training, psycho-pedagogical competency, conception, attitude, academic success |
||||||
|