The Israeli national program for adapting the education system to the 21st century: the factors involved and the expectations from ICT
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1191 9
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-22 05:10
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.014(569.4)"20":004 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3920)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4182)
SM ISO690:2012
BADARNE, Ghalib. The Israeli national program for adapting the education system to the 21st century: the factors involved and the expectations from ICT. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2019, nr. 1(15), pp. 119-130. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 1(15) / 2019 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

The Israeli national program for adapting the education system to the 21st century: the factors involved and the expectations from ICT

Programul național din Israel pentru adaptarea sistemului de educație la secolul XXI: factorii implicați și așteptările din partea TIC

CZU: 37.014(569.4)"20":004

Pag. 119-130

Badarne Ghalib
 
Colegiul Academic Kaye, Israel
 
 
Disponibil în IBN: 1 august 2019


Rezumat

The following article focuses on the subject of the Israeli national program for adapting the education system to the 21st Century; the factors involved and the expectations from integrating ICT in education and Science. The program aspires to assimilate the information and communication technologies in organizational, pedagogical and social aspects of the school and to lead to the existence of an innovative pedagogy at the school and imparting 21st century skills, while assimilating ICT technologies. The ICT is considered today as a potential stimulus for changes in the education system as well as a means that will enable to equip the future citizens with the necessary tools for living in ICT society.

Articolul dat se concentrează asupra subiectului programului național israelian de adaptare a sistemului educațional la secolul XXI; factorii implicați și așteptările legate de integrarea TIC în educație și știință. Programul aspiră să asimileze tehnologiile informației și comunicațiilor în aspectele organizatorice, pedagogice și sociale ale școlii și să conducă la existența unei pedagogii inovatoare în școală și să împărtășească aptitudinile specifice secolului XXI, asimilând tehnologiile TIC. TIC este considerat astăzi ca un potențial stimul pentru schimbările din sistemul educațional, precum și un mijloc care va permite echiparea viitorilor cetățeni cu instrumentele necesare pentru a trăi într-o societate bazată pe TIC. Factorii instituționali și sistemici afectează adoptarea inovației tehnologice, pentru ca asimilarea tehnologiilor TIC să creeze o schimbare organizațională, ar trebui să aibă loc numeroase condiții. Integrarea TIC în metodele de predare a cadrelor didactice constă în agenți externi și interni care constituie factori încurajatori și inhibitori. TIC poate contribui la procesele de predare și învățare, tehnologia TIC poate servi ca un cap de pod pentru pedagogia inovatoare în educație.

Cuvinte-cheie
the Israeli national program, adapting the education system to the 21st century, ICT integration, 21st century skills, involved factors, expectations,

programul național israelian, adaptarea sistemului educațional la secolul XXI, integrarea TIC, aptitudinile specifice secolului XXI, factorii implicați, așteptări