Developing the communicative competence with the English class utilizing the interactive method Jeopardy! during the round-up lesson in the twelve-grade
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1379 16
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-19 13:26
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:811.111 (76)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
Limba engleză (672)
SM ISO690:2012
BERGER, Matthew, TSIRMPA, Georgia, JELIHOVSCHII, Sergiu. Developing the communicative competence with the English class utilizing the interactive method Jeopardy! during the round-up lesson in the twelve-grade In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2018, nr. 3(14), pp. 63-68. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 3(14) / 2018 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Developing the communicative competence with the English class utilizing the interactive method Jeopardy! during the round-up lesson in the twelve-grade

Dezvoltarea competenței comunicative la orele de engleză prin utilizarea metodei interactive Jeopardy! În timpul lecției de recapitulare în clasa a douăsprezecea

CZU: 37.02:811.111

Pag. 63-68

Berger Matthew1, Tsirmpa Georgia2, Jelihovschii Sergiu3
 
1 High School of Global Citizenship in Crown Heights, Brooklyn,
2 Third Lyceum of Tripoli,
3 Tiraspol State University
 
 
Disponibil în IBN: 2 aprilie 2019


Rezumat

In this article, we analyze the effectiveness of implementing an American television game show, Jeopardy! into our round-up lessons. We used our twelve-grade class as an example, and utilized a survey afterwards to gather feedback from our students. Our hypothesis was that students would find Jeopardy! to be a fun, interactive game that served as an effective summary of the until. Moreover, the game would reduce stress in the classroom, and produce a positive, unifying environment in which students would feel more comfortable with their communication. The survey and our experience showed that the students enjoyed the lesson, and would be useful to implement again with the twelve grade, as well in other classes.

În acest articol noi analizăm eficiența utilizării jocului American televizat, Jeopardy! la lecția noastră de round-up. Am implementat jocul în clasa 12-a ca exemplu, iar mai apoi în urma unui chestionar am obținut feedback-ul de la elevii noștri. Ipoteza noastră a fost că elevii vor descoperi Jeopardy! ca o joacă distractivă și interactivă care va servi drept sumar al unității. Mai mult decât atât, joaca va reduce stresul în clasă și va produce un mediu pozitiv, unificator în care elevii se vor simți mai confortabil vizavi de comunicarea lor. Chestionarul și experiența noastră a demonstrat că elevilor le-a plăcut lecția și va fi folositor să-l mai implementăm și la alte lecții în clasa 12-a, cât și la alte clase. Cuvinte cheie: Jeopardy!, comunicare, recapitulare, abilitate, stres, joc etc.

Cuvinte-cheie
Jeopardy!, communication, round-up, skill, stress, game etc.,

Jeopardy!, comunicare, recapitulare, abilitate, stres, joc etc.