Integrarea Educaţiei financiare în curricula naţionale
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1096 64
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-14 16:22
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016.046:33 (3)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3884)
Economie. Științe economice (9355)
SM ISO690:2012
CARA, Angela, GREMALSCHI, Anatol, ACHIRI, Ion. Integrarea Educaţiei financiare în curricula naţionale. In: Univers Pedagogic, 2016, nr. 2(50), pp. 3-9. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(50) / 2016 / ISSN 1811-5470

Integrarea Educaţiei financiare în curricula naţionale
CZU: 37.016.046:33

Pag. 3-9

Cara Angela1, Gremalschi Anatol2, Achiri Ion1
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Institutul de Politici Publice
 
 
Disponibil în IBN: 5 octombrie 2016


Rezumat

Articolul a avut drept scop cartografierea Curricula naţionale in raport cu conceptul Educaţiei sociale şi financiare şi elaborarea recomandărilor pentru incorporarea/integrarea Educaţiei Sociale şi Financiare in Curricula naţionale din perspectivă interdisciplinară. In baza unei grile de evaluare elaborate, au fost stabilite corelaţiile/ corespondenţele existente din cadrul disciplinelor obligatorii din Planul-cadru de invăţămant relaţionate cu conceptul Educaţiei Sociale şi Financiare.

The goal of the article was Curriculum mapping in line with the Social and Financial Education and recommendations for the integration of Social and Financial Education into the national Curriculum, from the inter-disciplinary perspective. Based on an evaluation framework, the existing correlations between compulsory subjects included into the framework educational Plan and the Social and Financial Education concept were identified.

Cuvinte-cheie
responsabilizare socială şi financiară a elevului, competenţe antreprenoriale şi de integrare/incluziune socială, nterdisciplinaritate, cartografierea Curricula naţionale