Predarea online în învăţământul gimnazial
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
856 89
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-28 09:51
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.5.091:004 (2)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2011)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4173)
SM ISO690:2012
ANTIP, Crina Ramona. Predarea online în învăţământul gimnazial. In: Univers Pedagogic, 2020, nr. 3(67), pp. 50-56. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4061516
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3(67) / 2020 / ISSN 1811-5470

Predarea online în învăţământul gimnazial

Online teaching in secondary school

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4061516
CZU: 373.5.091:004

Pag. 50-56

Antip Crina Ramona
 
Şcoala Gimnazială „Nicolae Bălcescu”, Bacău
 
 
Disponibil în IBN: 15 octombrie 2020


Rezumat

In this modern and difficult society, in these rough and challenging times, both, teachers and students have to adapt and to face the fact that everything is changing, even education. Because this virus that separated us from our students, only an interface keep us connected. The teacher must find new ways and methods to keep students interested and make them to understand what he is teaching. So, modern platforms, applications and methods will be the essence of this new way of teaching, called online teaching.

Societatea în continuă transformare impune atât profesorilor, cât şi elevilor necesitatea de a se adapta noilor condiții din educație. Este evidentă necesitatea de a deveni flexibili în condiţiile actuale de pandemie ce ne-au separat de copii şi doar o interfaţă ne ţine conectaţi cu ei. Profesorul trebuie să găsească noi mecanisme şi metodologii didactice pentru a-i ține treaz interesul de a face carte şi de a-i face să conștientizeze ce învaţă. Nu renunțăm complet de metodele tradiţionale, nu aruncăm zeci de ani de ABAC sau ALFABET la coşul de gunoi. Nu putem şterge totul cu buretele, dar putem avea capacitatea şi putem revoluţiona şi modul în care abordăm lecţia, pentru a o aduce la contemporaneitate.

Cuvinte-cheie
online teaching, platforms, applications, modern methods,

predare online, platforme, aplicaţii şi metode moderne