Afișare rezultate |
Afisarea articolelor 1-2(2) pentru cuvîntul-cheie "slogan"
Comunicarea nonverbală – aspect important al culturii personale și corporative |
Belous Natalia |
25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic |
Vol.1. 2016. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-834-5. |
Disponibil online 24 April, 2018. Descarcări-137. Vizualizări-1315 |
Quelques réflexions sur les particularités sémantico-structurales des textes publicitaires français |
Sărbuşcă Carina |
Université d'État "Alecu Russo" de Balti |
Interuniversitaria |
Ediția 09, Vol.1. 2014. Bălți, Republica Moldova. ISBN 978-9975-50-061-6. |
Disponibil online 18 March, 2020. Descarcări-5. Vizualizări-1454 |
1-2 of 2