Afișare rezultate |
Afisarea articolelor 1-3(3) pentru cuvîntul-cheie "multicultural marketing"
Consumatorul etnic ca element de referință a marketingului etnic |
Mărgărint Tatiana |
Identităţi naţionale în dialog intercultural: |
2016. Chişinău. ISBN 978-9975-87-084-9. |
Disponibil online 17 March, 2021. Descarcări-17. Vizualizări-361 |
Provocările comunicării de marketing multicultural în atragerea consumatorilor potențiali |
Buzdugan Adriana, Nepotu Lucia, Diaconu Svetlana |
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naționale și mondiale |
2022. Chişinau, Moldova. ISBN 978-9975-62-488-6. |
Disponibil online 6 March, 2024. Descarcări-3. Vizualizări-97 |
Challenges of multicultural marketing communication in attracting potential consumers |
Buzdugan Adriana, Nepotu Lucia, Diaconu Svetlana |
Moldova State University |
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naționale și mondiale |
2022. Chişinau, Moldova. . |
Disponibil online 4 November, 2022. Descarcări-22. Vizualizări-385 |
1-3 of 3