Afișare rezultate |
Afisarea articolelor 1-2(2) pentru cuvîntul-cheie "consumer needs"
Influenţa emoţiilor asupra comportamentului consumatorului |
Melnic Igor, Livandovschi Roman |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii |
Ediţia a 21-a . 2019. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-968-7. |
Disponibil online 27 January, 2020. Descarcări-112. Vizualizări-913 |
Impactul crizei pandemice COVID-19 asupra cererii de servicii financiar-bancare |
Mistrean Larisa, Staver (Condratchi) Liliana |
30 years of economic reforms in the Republic of Moldova: economic progress via innovation and competitiveness |
Vol.3. 2022. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-155-60-1. |
Disponibil online 14 May, 2022. Descarcări-112. Vizualizări-614 |
1-2 of 2