IBN
  



  














    
  


  
Închide

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-9(9) pentru cuvîntul-cheie "country image"
Comunicarea strategică și noua diplomație publică: consubstanțialitate și percepție în spațiul public național
Peru-Balan Aurelia1, Călugăru Corina2
Administrarea Publică
Nr. 2(110) / 2021 / ISSN 1813-8489
Disponibil online 5 July, 2021. Descarcări-101. Vizualizări-966
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Коллективные представления о России в Республике Молдова: категории описания
Caunova Natalia, Ivanova Nina
Институт культурного наследия АНМ
Ştiinţă, educaţie, cultură
Vol.2. 2018. Comrat, Republica Moldova. ISBN 978-9975- 83-058-4.
Disponibil online 27 September, 2019. Descarcări-5. Vizualizări-1104
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Percepțiile „generzeților” asupra imaginii Republicii Moldova
Grigoraş Maria
Economica
Nr. 2(124) / 2023 / ISSN 1810-9136
Disponibil online 6 November, 2023. Descarcări-1. Vizualizări-137
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Brandul de țară ca instrument de intensificare a atractivității investiționale a țării
Furdui Veronica
Creşterea economică în condiţiile globalizării
Ediția 16, Vol.1. 2022. Chisinau, Moldova. ISBN 978-9975-3583-6-1..
Disponibil online 26 December, 2022. Descarcări-8. Vizualizări-306
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Imaginea de țară din perspectivă interdisciplinară
Moraru Victor1, Teodor Sergiu2
Moldoscopie
Nr. 2(99) / 2023 / ISSN 1812-2566 /ISSNe 2587-4063
Disponibil online 15 February, 2024. Descarcări-11. Vizualizări-168
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Problematica imaginii de țară în abordare politologică
Moraru Victor1, Teodor Sergiu2
Moldoscopie
Nr. 1(98) / 2023 / ISSN 1812-2566 /ISSNe 2587-4063
Disponibil online 26 September, 2023. Descarcări-22. Vizualizări-320
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Particularităţile formării imaginii şi brandului oraşului
Ejov Alexandr
Teoria şi practica administrării publice
2019. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-3240-4-5.
Disponibil online 29 May, 2019. Descarcări-27. Vizualizări-695
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The country brand as an instrument for intensifying the investment attractiveness of the country
Furdui Veronica
Free International University of Moldova
Creşterea economică în condiţiile globalizării
Ediția 16. 2022. Chisinau, Moldova. ISBN (pdf) 978-9975-3530-9-0 (PDF).
Disponibil online 2 November, 2022. Descarcări-2. Vizualizări-289
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Studiul comparativ al politicilor de promovare a brandurilor de țară ale Europei centrale și de est
Furdui Veronica
Competitiveness and sustainable development
Editia 4. 2022. Chișinău. ISBN (pdf) 978-9975-45-872-6 (PDF).
Disponibil online 3 January, 2023. Descarcări-9. Vizualizări-300
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-9 of 9