Dinamica numărului de publicaţii pe ani | |||
Dinamica articolelor pe ani | |||
Distribuirea numărului de pagini publicate pe categorii de reviste și ani | |||
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani | |||
Colaborarea autorului | |||
Dinamica descărcărilor pe ani | |||
Proiecte | (1) |
Articole în reviste din RM - 10. Publicaţii la conferinţe din RM - 6.
Teze/Rezumate în culegeri - 2.
- 3. Articole în reviste din RM
- 3.1. Articole în reviste științifice din RM (perioada în care au avut categorie de clasificare + 2 numere până la aprobarea statutului de publicație științifică)
- 3.1.3.Articole în reviste de cat. B - 3
- 3.1.4.Articole în reviste de cat. C - 1
- 3.1.5.Articole în reviste științifice din RM (până în 2009) - 3
- 3.2.Articole în alte reviste din RM - 3
- 5. Publicaţii la manifestări din RM
- 5.1.Publicații la manifestări științifice din RM (incluse în Registrele manifestărilor științifice aprobate de către ANACEC) - 2
- 5.3.Publicații la alte manifestări din RM - 4
- 5.4.Teze / rezumate în culegerile de la alte manifestări din RM - 2
Eye-tracking in advertising research: an investigation among generation Z and Y of shock tactics’ effectiveness |
Gaugaş Tatiana |
Academy of Economic Studies of Moldova |
Eastern European Journal for Regional Studies (EEJRS) |
Vol. 9, / 2023 / ISSN 1857-436X / ISSNe 2537-6179 |
Disponibil online 9 January, 2024. Descarcări-1. Vizualizări-114 |
Influența factorilor culturali asupra reacției consumatorilor la utilizarea tacticilor de șoc în reclamă |
Gaugaş Tatiana |
Academia de Studii Economice din Moldova |
Strategii și politici de management în economia contemporană |
Ediţia 8. 2023. Chişinău. ISBN 978-9975-147-99-6 (PDF).. |
Disponibil online 21 July, 2023. Descarcări-15. Vizualizări-264 |
The study of the impact of shock tactics in advertising upon consumers in Republic of Moldova |
Gaugaş Tatiana , Zgherea Georgetta |
Academy of Economic Studies of Moldova |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşteriiCulegere de rezumate |
Ediţia a 27-a, Volumul 1. 2023. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-175-99-9. |
Disponibil online 14 February, 2024. Descarcări-0. Vizualizări-111 |
The study of the impact of shock tactics in advertising upon consumers in Republic of Moldova |
Gaugaş Tatiana , Zgherea Georgetta |
Academy of Economic Studies of Moldova |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii |
Ediţia a 27-a . 2023. Chişinău Republica Moldova. ISBN (pdf) 978-9975-167-39-0. |
Disponibil online 21 February, 2024. Descarcări-4. Vizualizări-144 |
Shock tactics in advertising: gender reaction study |
Gaugaş Tatiana |
Moldova State University |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşteriiCulegere de rezumate |
Ediţia a 26-a. 2022. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-155-93-9. |
Disponibil online 29 March, 2023. Descarcări-4. Vizualizări-195 |
Strategii și modele de leadership utilizate în cadrul instituțiilor de învățământ superior |
Gaugaş Tatiana |
Academia de Studii Economice din Moldova |
Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice |
2022. Cahul. ISBN 978-9975-88-086-2. |
Disponibil online 12 May, 2024. Descarcări-1. Vizualizări-71 |
Estimări și perspective analitice în dezvoltarea întreprinderilor mici și mijlocii inovaționale din Republica Moldova |
Erhan Lica , Gaugaş Tatiana |
Academia de Studii Economice din Moldova |
Center for Studies in European Integration Working Papers Series |
Nr. 15 / 2020 / ISSN - / ISSNe 2537-6187 |
Disponibil online 18 April, 2021. Descarcări-6. Vizualizări-387 |
Rolul strategiilor inovaționale de marketing în asigurarea avantajului competitive al IMM |
Erhan Lica , Gaugaş Tatiana |
Academia de Studii Economice din Moldova |
Center for Studies in European Integration Working Papers Series |
Nr. 15 / 2020 / ISSN - / ISSNe 2537-6187 |
Disponibil online 18 April, 2021. Descarcări-49. Vizualizări-477 |
Avantajele utilizării metodei pbl în procesul de predare-învățare în cadrul ASEM |
Gaugaş Tatiana |
Academia de Studii Economice din Moldova |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei |
Vol.6, Partea 1. 2019. Cahul, Republica Moldova. ISSN 2587-3563 . |
Disponibil online 24 December, 2019. Descarcări-19. Vizualizări-914 |
Practici de utilizare a metodelor inovative de predare-învăţare în cadrul universităţilor cu profil economic |
Gaugaş Tatiana |
Academia de Studii Economice din Moldova |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii |
Ediţia a 21-a . 2019. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-968-7. |
Disponibil online 27 January, 2020. Descarcări-6. Vizualizări-584 |
Abordări teoretice ale utilizării tacticilor de șoc în contextul reclamei comerciale |
Gaugaş Tatiana |
Academia de Studii Economice din Moldova |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei |
Vol.1. 2016. Cahul. ISBN 978-9975-914-90-1. |
Disponibil online 25 March, 2021. Descarcări-29. Vizualizări-439 |
Delimitări teoretice privind conţinutul şi specificul campaniei de marketing în cadrul reclamei sociale |
Gaugaş Tatiana |
Academia de Studii Economice din Moldova |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) |
Nr. 2(92) / 2016 / ISSN 1857-2073 / ISSNe 2345-1033 |
Disponibil online 12 October, 2016. Descarcări-59. Vizualizări-798 |
Impactul dimensiunilor culturale asupra reacției consumatorilor la publicitatea ofensatoare |
Gaugaş Tatiana |
Academia de Studii Economice din Moldova |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) |
Nr. 7(97) / 2016 / ISSN 1857-2073 / ISSNe 2345-1033 |
Disponibil online 9 May, 2017. Descarcări-60. Vizualizări-820 |
Impactul strategiilor netradiţionale de reclamă utilizate în cadrul pieţei autohtone |
Gaugaş Tatiana |
Academia de Studii Economice din Moldova |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) |
Nr. 2(82) / 2015 / ISSN 1857-2073 / ISSNe 2345-1033 |
Disponibil online 16 November, 2015. Descarcări-69. Vizualizări-854 |
Metode şi tehnici moderne utilizate pentru analiza eficienţei mesajelor promoţionale |
Gaugaş Tatiana |
Academia de Studii Economice din Moldova |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) |
Nr. 2(72) / 2014 / ISSN 1857-2073 / ISSNe 2345-1033 |
Disponibil online 10 July, 2015. Descarcări-77. Vizualizări-874 |
Cognitive and attitudinal effects of involvement |
Gaugaş Tatiana |
Academy of Economic Studies of Moldova |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) |
Nr. 2(22) / 2009 / ISSN 1857-2073 / ISSNe 2345-1033 |
Disponibil online 16 December, 2013. Descarcări-2. Vizualizări-1430 |
Short and long term effects of shock advertising |
Gaugaş Tatiana |
Universitatea de Stat din Moldova |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) |
Nr. 2 / 2007 / ISSN 1857-2073 / ISSNe 2345-1033 |
Disponibil online 16 December, 2013. Descarcări-127. Vizualizări-1157 |
The use of shock tactics in HIV/AIDS prevention advertisings |
Gaugaş Tatiana |
Academy of Economic Studies of Moldova |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) |
Nr. 8 / 2007 / ISSN 1857-2073 / ISSNe 2345-1033 |
Disponibil online 15 December, 2013. Descarcări-6. Vizualizări-898 |