Publicaţii la conferinţe din RM - 8.
- 5. Publicaţii la manifestări din RM
- 5.3.Publicații la alte manifestări din RM - 8
Evaluarea impactului tehnicilor de fidelizare pe piața serviciilor din Republica Moldova |
Sajin Vlada , Sajin Andreea , Țvigun Ionela |
Academia de Studii Economice din Moldova |
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători |
Ediţia 21, Vol.1. 2023. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-180-05-4. |
Disponibil online 13 March, 2024. Descarcări-0. Vizualizări-69 |
Gradul de eficiență a tehnicilor de promovare pe social media și impactul lor asupra volumului de vânzări |
Sajin Andreea |
Academia de Studii Economice din Moldova |
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători |
Ediţia 21, Vol.1. 2023. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-180-05-4. |
Disponibil online 13 March, 2024. Descarcări-9. Vizualizări-121 |
Impactul digitalizării asupra companiilor ce vând produse prin mediul online |
Sajin Vlada , Sajin Andreea , Țvigun Ionela |
Academia de Studii Economice din Moldova |
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători |
Ediţia 21, Vol.1. 2023. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-180-05-4. |
Disponibil online 13 March, 2024. Descarcări-4. Vizualizări-107 |
Rolul bursei de valori din Moldova și caracteristicile ei |
Sajin Andreea |
Academia de Studii Economice din Moldova |
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători |
Ediţia 21, Vol.3. 2023. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-180-07-8. |
Disponibil online 18 March, 2024. Descarcări-0. Vizualizări-102 |
Studiul merceologic al berii comercializate pe piața de consum a Republicii Moldova |
Sajin Andreea , Sajin Vlada |
Academia de Studii Economice din Moldova |
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători |
Ediţia 21, Vol.1. 2023. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-180-05-4. |
Disponibil online 13 March, 2024. Descarcări-1. Vizualizări-75 |
Învățământul universitar online în contextul pandemiei Covid-19 |
Sajin Andreea |
Academia de Studii Economice din Moldova |
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători |
Ediţia 20, Vol.2. 2022. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-3590-1-6. |
Disponibil online 10 April, 2023. Descarcări-2. Vizualizări-168 |
Social media marketing și rolul unui storymaker |
Sajin Andreea |
Academia de Studii Economice din Moldova |
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători |
Ediţia 20, Vol.2. 2022. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-3590-1-6. |
Disponibil online 10 April, 2023. Descarcări-17. Vizualizări-324 |
Rolul politicii fiscale în asigurarea echilibrului macroeconomic |
Sajin Andreea |
Academia de Studii Economice din Moldova |
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători |
Ediţia 20, Vol.2. 2022. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-3590-1-6. |
Disponibil online 10 April, 2023. Descarcări-2. Vizualizări-225 |