IBN
Închide
Creativitatea în jurnalismStudiul artelor, culturologie.
Limbajul televizat -împrumuturi nerambursabile din cinematografie
Dumbrăveanu Andrei
Universitatea de Stat din Moldova
Creativitatea în jurnalism
Ediția 4. 2018. Chișinău. ISBN 978-9975-142-34-2..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Viziunea globalizantă a mass-mediei
Lescu Mihail
Universitatea de Stat din Moldova
Creativitatea în jurnalism
Ediția 4. 2018. Chișinău. ISBN 978-9975-142-34-2..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
„Unda Tineretului”: forme noi în emisiunea televizată a timpului (1987-1991)
Parfentiev Boris
Universitatea de Stat din Moldova
Creativitatea în jurnalism
Ediția 4. 2018. Chișinău. ISBN 978-9975-142-34-2..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Modalități de utilizare a noilor tehnologii informaționale în presa locală
Toacă Mariana
Universitatea de Stat din Moldova
Creativitatea în jurnalism
Ediția 4. 2018. Chișinău. ISBN 978-9975-142-34-2..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Creativitatea artistică ca element al conținuturilor produselor de art journalism
Tugarev Laura
Universitatea de Stat din Moldova
Creativitatea în jurnalism
Ediția 4. 2018. Chișinău. ISBN 978-9975-142-34-2..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jurnalismul de agenție din Republica Moldova: factori de risc
Deleu Ecaterina
Universitatea de Stat din Moldova
Creativitatea în jurnalism
Ediția 4. 2018. Chișinău. ISBN 978-9975-142-34-2..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Legalități psihologice ale creativității în jurnalism
Gribincea Zinaida
Universitatea de Stat din Moldova
Creativitatea în jurnalism
Ediția 4. 2018. Chișinău. ISBN 978-9975-142-34-2..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Competențe și abilități ale angajaților instituțiilor media de tip convergent
Gugulan Maria
Universitatea de Stat din Moldova
Creativitatea în jurnalism
Ediția 4. 2018. Chișinău. ISBN 978-9975-142-34-2..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Documentarul de popularizare a științei: mesaj accesibil
Pleşca Vera
Universitatea de Stat din Moldova
Creativitatea în jurnalism
Ediția 4. 2018. Chișinău. ISBN 978-9975-142-34-2..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Особенности рекламного рынка Кишинева в конце XIX-начале XX века
Руснак Оксана
Молдавский Государственный Университет
Creativitatea în jurnalism
Ediția 4. 2018. Chișinău. ISBN 978-9975-142-34-2..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Arhitectura produsului filmic: ascensiune și declin
Dumbrăveanu Andrei
Universitatea de Stat din Moldova
Creativitatea în jurnalism
Vol.4. 2021. Chişinău. ISBN 978-9975-149-28-0.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-11 of 11