IBN
Închide
Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitarŞtiinţe fizico-matematice.
Современные подходы к профессиональному росту учителя
Аствацатуров Георгий
Научно-исследовательский центр внедрения информационно-образовательных технологий Армавирского государственного педагогического университета
Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar
Vol. I. 2017. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-76-214-4.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Considerații despre evaluarea modernǎ ȋn procesul de predare-ȋnvǎțare a elementelor de teoria probabilitǎților și statisticǎ matematicǎ
Antonescu Liliana
Liceul Teoretic „Iulia Zamfirescu” Mioveni, județul Argeș
Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar
Vol. II. 2017. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 9975-76-215-1.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Determinarea conținutului instruirii la disciplina școlară „informatica” prin transpoziția didactică
Cabac Valeriu, Skutnițki Olesea
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar
Vol. II. 2017. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 9975-76-215-1.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Utilizarea contraexemplului în studierea elementelor de geometrie intuitivă în clasele primare
Calmuţchi Laurenţiu, Cojocaru Ion
Universitatea de Stat din Tiraspol
Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar
Vol. II. 2017. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 9975-76-215-1.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Abordări interdisciplinare a unor subiecte la chimie în baza modelărilor computaționale
Codreanu Sergiu, Arsene Ion, Coropceanu Eduard
Universitatea de Stat din Tiraspol
Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar
Vol. II. 2017. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 9975-76-215-1.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A pedagogical model for enhancing mathematical achievement in primary schools
Halfon-Hen Dalia
Tiraspol State University
Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar
Vol. II. 2017. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 9975-76-215-1.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dezvoltarea competențelor digitale la elevii CEMF „R. Pacalo”
Ivancov Ludmila
Centrul de excelenţă în medicină şi farmacie „Raisa Pacalo”
Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar
Vol. II. 2017. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 9975-76-215-1.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Edmodo – tehnologii digitale moderne în procesul educational
Pisău Aurelia
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar
Vol. II. 2017. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 9975-76-215-1.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sugestii metodice cu privire la formarea la elevi a competențelor de rezolvare a unor tipuri de probleme din teoria numerelor
Sali Larisa1, Teleucă Marcel1, Teleucă Natalia2
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Liceul Teoretic „A. Puşkin“, mun. Chişinău
Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar
Vol. II. 2017. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 9975-76-215-1.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Рейтинговая система оценки знаний учащихся на уроках физики
Городецкий О.1, Калугина Татьяна2
1 МОУ Тираспольская средняя школа №7,
2 Тираспольский государственный университет
Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar
Vol. II. 2017. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 9975-76-215-1.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Профессионально-направленное обучение математике студентов технического профиля в системе среднего профессионального образования
Деткова Анна
Тираспольский государственный университет
Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar
Vol. II. 2017. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 9975-76-215-1.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cовременные тенденции в обучении учителей математики
Лупашку Светлана12
1 Комратский государственный университет,
2 Тираспольский государственный университет
Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar
Vol. II. 2017. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 9975-76-215-1.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Роль контроля в развитии компетенций по информатике у учеников лицеев
Попиль Геннадий
Комратский государственный университет
Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar
Vol. II. 2017. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 9975-76-215-1.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Элективные курсы как один из способов дифференциации обучения физики
Рогожникова Олеся
Приднестровский Государственный Университет им. Т.Г.Шевченко
Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar
Vol. II. 2017. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 9975-76-215-1.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Художественно-дидактические аспекты усвоения и использования графической техники «АРТ-МАУС» или укрощение «робота»
Чистякова Татьяна
Архитектурно-строительный колледж, Санкт-Петербург
Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar
Vol. II. 2017. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 9975-76-215-1.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-15 of 15